Onsdag 20/2

God Onsdag!

Onsdag.. Hmf!!

Dagarna knallar på alldeles för fort!

När jag lämnat kottarna på dagis igår så åkte jag hem och pluggade lite. Det gick lite trögt även igår.
Vid 11 snåret åkte jag till stan för att handla lite med min mamma.
Sköngde i mej lite lunch innan jag åkte hem igen.
Väl hemma så var det tändning i pannan, inplockning av matvaror och sen satte jag mej för att plugga igen. Men motivationen bara fanns inte.
Fattar inte. Är jag inne i nån svacka? Kan det va för att denna kursen inte är så "fartfylld" som de andra varit? Hade inlämning i fredags och nästa inlämning får jag på onsdag nästa vecka! Det är drygt att inte ha nåt att bita i riktigt! Att bara sitta och tugga igenom uppgiftsboken är inte så roligt!
Kanske ska prata med min lärare och se om jag kan få uppgiften tidigare..? Fast det blir ju lika drygt till nästa uppgift då ju..

Anw! Hämtade kottarn kl 16, åkte hem och busade lite innan maten. Sen var det som vanligt mer bus innan läggning.
Storprinsen och jag hade ett ordentligt prat igår om hans välling.
Han har nu bestämt att han inte vill ha välling mer :) Haha! Han såg så lillgamal ut där han satt när vi oratade om det. "Mamma, jag tycker att vi struntar i det här med vällingen nu, jag kan äta macka innan jag sover!" Haha! Hur gamal är du sa du..?! Haha!
Jaja, det går så länge det går :)

Annars var dagen lugn!

Idag blir den säkert lika lugn!
Undrar om det var idag pappa Nicke skulle iväg och jobba på kvällen..? Hmm, får ringa han och kolla det.

Ingen jag känner som vill hämta min laser toner i Svenljunga och komma hit med den? :) Orkar bara inte åka dit för bara det! Känns så onödigt att det inte är sant!

Nähä! Dags att väcka kottarna som är ovanligt trötta denna veckan :)


Kommentarer
Kicki

Jag ska nog till svenljunga en snabbis imorn :)

2013-02-20 09:22:59




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0