Onsdag 27/2

God Onsdag!

Nyss hemkommen efter lämning av kottar, fyttirackarn så kallt det va ute!
Är inte riktigt den som går och gluttar på termometern direkt när jag går upp!

Igår så gjorde jag färdigt kapitel 7 innan jag for mot stan. Plockade upp finaste Therese och åkte till mamma för att dricka kaffe!
Lite innan 12 åkte jag till volvo. Och som tur är så var det ett lätt problem denna gången. Bara höljet till ljuddämparen som va lös, väck med den och inget mer klunkande :D älskar när det går fort och är gratis!

Sen åkte jag hem och försökte plugga lite till men tankarna var nån helt annanstans så det gick inte så bra.
Förberedde pannkakssmet och pillade med lite annat.
Sen hämtade jag hem mina älsklingar!

Pappa Nicke kom hem lagom till maten va klar, tur för honom :) Sen var det inte så mycket mer. Det tar ju sin lilla tid att steka pannkakor så klockan va närmre halv 6 när vi satte oss för att äta.
Så Lillprins bus fick gå och lägga sej nästan direkt efter maten.

Idag ska jag försöka förstå mej på inlämningsuppgiften jag fått idag. Sen ska jag iväg och handla inför kalas på lördag. På vägen hem plockar jag upp min mamma.
Hon ska va här till på lärdag.
Idag får vi 8 kubik ved som måste fixas med så då får hon passa barnen lite. Och tur vi har bästa farfar som kommer och hjälper till med veden! Kan bli tufft ändå!

Häpp! Nu ska jag fixa med min inlämning!
Ha en fin Onsdag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0