Onsdag 6/2

God Onsdag!

Ryggen är bättre idag :) Har dock väldigt ont i mina öron, som vanligt vid förkylning. Jag blir galen! Kan inte all skit bara försvinna nu?

Mysigt med lite mer snö :) Det lyser upp så bra :) Visst vill jag också ha lite vår och värme nu, men det är bara februari och då är det bara att gilla läget med snö och kyla.

Idag är det prov! Hujedamej. Igår kände jag mej taggad, men nu vill jag inte alls..
Satt och repetera igår, hela dagen. Tiden bara rusade iväg.
När gangstrarna kommit hem så åt vi ditekt, då pappa Nicke skulle iväg och titta på ett jobb så vi väntade inte på honom.
Dom ringde från dagis vid 15 igår.
Jag blev jätteorrolig, men hon ville bara veta om Storprinsen haft Nässelutslag tidigare. Och ja, det har han ju haft. Jag behövde inte åka och hämta han och när jag väl kom dit så va alla utslagen borta. Men dom blossade upp igårkväll igen och han hade lite förhöjd temp. Så det blir att sprida ut ungarna idag. Den lille får åka till dagis medans jag kör den stora till mormor. Kan inte riskera att dom ringer från dagis under provet.

Blir nog inte mer gjort än provskrivning idag.

Hoppas ni alla får en fin onsdag. Och kör försiktigt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0