Sommarlov!

Japp ni läste rätt! Jag har bestämt mig för att ta sommarlov trots allt.
Jag ville egentligen inte, men med allt jävla krångel som blir om man ska sänka studietakt och allt så beslöt jag mej för att ta helt ledigt i 5 veckor.
Tanken var egentligen att Pappa Nicke ska vara hemma med barnen då det bygget han är på troligvis stängs under dessa veckor. Men vi sa att även om han är hemma med barnen så kan inte jag koncentrera mej till 100 % iaf. Dessutom kan det vara sönt att släppa allt under ett par veckor med :)
Och vi får för första gången en familjesommar där pappan i hushållet förhoppningsvis inte jobbar :) Man ska aldrig säga aldrig med honom nämligen :D
 
Jag längtar verkligen efter lite värme nu. Men nu i nästa vecka ska det allt bli lite varmare, mellan 5-10 plusgrader :) Me likie!
Är så trött på kylan nu. Jag vet att jag sagt tidigare att jag gillar detta, men vintern har vart så lång i år tycker jag. Jag gillar snö, ska det vara vinter ska det vara snö.
Men nu är det bra. Ge mej vår, sol och fågelsång. Jag vill gå ut på altanen och dricka mitt morgonkaffe och ta min morgoncigg. Inte knalla ner i pannrummet där det är lika kallt som ute :( Och barnen och katten kan springa in och ut som dom vill.
 
 
Kolla så härligt det ser ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0