Tisdag 26/2

God Tisdag!

Vaknade även denna morgon innan klockan ringde. Betyder det att jag då är utvilad? Tror det är tredje morgonen nu som jag gör det.

Pluggandet gick sådär igår, hade lite annat som rörde sej i huvet. Ringde lite samtal och så. Men lite fick jag allt gjort :)
Lite efter 14 åkte jag mot Svenljunga, åkte i god tid då det alltid är mycket folk på apoteket, men icke! Inte en käft! Så jag hade ju god tid innan barnmoskan. Så jag passade på att hämta ut den där laser tonern som legat på Kinds Järn en vecka nu eller nåt :)

Efter barnmorskan gjorde jag ett stopp på Ica med för att köpa lite sylt till dagens pannkakor :) Mums!
Sen åkte jag och hämtade grabbarna! Gud vad jag saknade dom igår. Men det brukar vara så på måndagar. Efter helgen och allt.
När vi kom hem busade dom lite innan vi åt kvällsmat, pappa Nicke va sen.
När Lillprinsen lagt sej så satte jag mej och läste lite i det nya kapitlet, samt gjorde några uppgifter. Så fortfarande ligger jag bra till i planeringen :) Och det känns bra :)
"Längtar" dock lite tills imorn då jag får en ny inlämningsuppgift! Dock är det en skrivuppgift, som jag har lite svårt för, men det ska nog gå bra hoppas jag :)

Idag blir det lite pluggeri på förmiddagen. Vid lunch ska jag vara på volvo för att Conny ska inspektera vad det är som låter under min bil. Personligen tror jag att det är mitt satans avgassystem!
Men det återstår att se. Vi åker nog ändå på att byta det i år. Det kommer garanterat inte gå igenom besiktningen. Vi har bara haft en otrolig tur de sista tre (!) åren. Det läcker så det skriker om det! Men fortfarande har de inte anmärkt på det på besiktningen :)

Tror jag passar på att ta en kaffe med min mamma när jag ändå är i stan med. Känner som sagt ingen panik med skolan så jag kan "slappa" med gott samvete :)

Pappa Nicke skulle nog bli lite sen idag med verkade det som. Det är mycket på hans jobb nu med sprängningar hit och sprängningar dit.

Nej men nu tackar jag för mej. Ska gå och väcka Storprinsen nu :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0