Fredag 1/3

God Fredag!

Sovit som en liten gris! Inte vaknat en endaste gång! Förrän klockan ringde :)

Igår satt jag med det satans dagboksbladet! Gjorde om det fyra (!) gånger! Och fick det inte att stämma. Tillslut kom Kicki ner. Och problemet var snart löst! Fast hade jag inte gjort fel i konteringen så hade vi kanske inte upptäckt att det faktiskt är våran lärare som gjort fel!
När felet var tillrättat så stämde det så fint så!

Vi drack kaffe och tjöta lite skit innan det va dags att hämta våra kottar!
När vi kommit hem igen så fixade vi till lite kvällsmat.
Pappa Nicke skulle bli sen men han hann ändå inte dit han skulle igår kväll. När han kommit hem och ätit lite kvällsmat så ringde Tor och meddelade att det va årsmöte i Bygdegårdsföreningen. Så det va ju bara för han att klä på sej och åka igen..

Han kom hem strax efter 21.
Jag och mamma satt och tittade på Eldsjälsgalan och spelade Bingolotto. Ingen storvinst till det här hushållet iallafall. Men en ny lott blev det :)
När vi spelat den enda omgången som va igår så gick jag och la mej.
Läste några sidor innan ögonen sa godnatt!

Idag blir det att pilla lite med bokslutet som tillhör uppgiften. Sen blir det att förbereda för imorn!
Ganska fullt idag med andra ord! Tur bästaste mamma är här :) Hade nog inte hunnit allt annars!

Hoppas nidår en fin dag!

Bjuder på en bild på Lillprinsen som försöker byta kanal på teven med min miniräknare ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0