Fredag 8/3

God fredag!

Idag är jag trött, riktigt trött! Höll på plugga till 20,30 igår.
Upptäckte att min ena uppgift hade deadline kl 5,07 idag på morgonen. Så var tvungen att få in den igår kväll..

Utan min gode vän Victor hade det aldrig gått.. Han är en klippa!

Igår va jag iväg och hämtade en bok till den nya kursen som startar den 18:e. Sen lämnade jag även av mina gamla böcker till ny ägare.
Åkte och handlade lite innan jag åkte hem igen.
Fortsatte pluggandet när jag kom hem.
Och helt plötsligt var det dags att hämta mina gangstrar!
Vi åkte hem och lagade mat och busade medans den stod i ugnen.

När Lillprinsen lagt sej så satte jag mej och pluggade då.
Kände mej helt gråtfärdig över att jag inte kom på eller hittade nåt bra att skriva..
Och där kommer Victor in i bilden. Han kan sånt strunt i huvet som jag skulle skriva om :) Mycket bra för mej :)

När jag väl va fördig med uppgiften så va jag totalt färdig i kroppen med. Bäddade ner mej i sängen och läste lite i min bok. Med betoning på lite!

Idag blir det de vanliga.
Ska försöka få till bokslutet för 2013 idag. Fick dagboksbladet att stämma igår :)

Annars är det lugnt. Lite småpill, eldning och lite sånt "roligt"

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0