Funderingar

Börjar så smått fundera på vad det är jag gett mej in på!
Just nu kommer jag ingen som helst vart med pluggandet. Ganska frustrerande kan man påstå.
Känner just nu att allt annat är mer kul, som att hänga och vika tvätt till exempel. Men det vinner jag ingenting på. Jag kan inte bara skita i det här nu. Jag har två dagar på mej att få ihop detta nu.. Hade helst löst bokslutet i måndags, men man kan inte alltid få som man vill ! Men nån gång hade vart kul!

Jag är så frustrerad så gråten sitter i halsen.
Sätter jag för höga krav på mej själv..? Eller vad är det frågan om? Jag kanske bara är oerhört trög..? Så är det nog..

Min lärare gör liksom inte saken bättre, hon finns inte på plats när man behöver henne. Man får inte riktigt svar på det man frågar om.

Idag är ingen bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0