Måndag 11/3

God Måndag!

Ny vecka, nya tag!

Igår vankades det som sagt dop.
Fick äntligen träffa fasters lille kille! Det råder lite omständigheter som gör att jag inte kunnat träffa honom innan. Vilket jag inte tänker ta upp här!

Han va så fin lille killen i dopklänningen :)
Min lilla kille skötte sej jättebra i kyrkan. Han hade mycket spring i benen, men som tur är så är han lite blyg så han vågar inte riktigt springa som han vill :)
Han busade med sin Bobbo som stod där framme och hade lite svårt att hålla sej :) Haha!

Efter dopet åkte vi hem direkt. Sen kom fasters kille hit med sin mamma och pappa!

När dom hade åkt och jag fått gosa bäbis riktigt ordentligt så fixade vi lite mat.
Medans barnen och pappa badade så städade jag upp i killarnas rum. Såg ut som det gått en tromb genom varje rum.
Tog även upp alla leksaker nerifrån med. Trött på alla leksaker som ligger överallt.

Sen var det nästan natti natti för barnen då klockan va mycket och det är dagisdags idag!

Idag är det nya tag i skolan. Sista veckan på den här kursen. Äntligen! Denna kursen har inte varit speciellt lätt eller kul. Trodde det skulle bli ganska lätt, men ack vad jag bedrog mej.
Idag blir det att läsa och göra lite uppgifter till de kapitel som är kvar.
Denna veckan är det provvecka! Usch!

Väntar med spänning på omdöme på de uppgifter jag har skickat in med. Men min lärare jobbar inte förrän imorn igen. Och kan väl inte räkna med att hon rättar då heller.
Så missnöjd med henne känner jag.
Hon är lärare i nästa kurs med och jag hoppas inte jag får henne då med. Då byter jag!

Annars blir det ganska lugnt här idag!

Hoppas ni får en fin måndag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0