Söndag 10/3

God Söndag!

Igår va en ganska slappisdag!
Grejjade lite som vanligt, men min träningsvärk efter vedstplingen gjorde mej begränsad.

Jag satt en stund med mitt bokslut. Men blev inte klokare alls. Gav upp det och gjorde nånting annat.
Vid 13 tiden kom min Renée och Emil och lille Charlie!
Massa bäbisgos blev det. Han sov mestadels, men gosa kan man ju göra iaf.
Storprinsen va hemskt duktig med honom, gav honom nappen när han blev ledsen innan han fick mat.
Han matade honom också ❤

Emma och Marcus kom strax innan 17.
Nicke fjorde lite sallad och tsatziki. Och förberedde grillen och så.
Det blev som vanligt hemskt gott! Mums!

När dom hade åkt och barnen lagt sej så datte jag mej med bokslutet igen, jag var ju tvungen att lämna in det innan midnatt.
Efter lite konsultation med Kicki så löste jag det! Sååå lättad!
Sen skulle jag ladda upp det på skolans hemsida, och där tog det stopp igen! Detgick inte ladda upp en hel mapp, utan jag var tvungen att komprimera mappen. Det fick jag ju veta av äösta Johan! Tur man känner folk som kan lite av varje. Annars hade det aldrig gått :)

Men nu är den inlämnad och klar!
Så nu ska min tröga lärare bara rätta den och den andra. Blir en spännande vecka detta. Två inlämningar som väntas betyg på och två prov som ska göras.

Idag vankas det dop! Nu ska fasters kille få sitt namn och vatten skvätt på sitt lilla huvud!
Efter dopet åker vi hem hit, jag, mamma, brorsan och syrran, för att fika lite.
Lillprins bus följer med mej och Storprinsen stannar hemma med pappa. Vi blir ju inte borta så länge :)

Annars blir det nog inte så mycket annat idag. Lugn och skön söndag!


❤❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0