Söndag 3/3

God Söndag!

Söndag igen då ja..

Gårdagen va jättebra. Förmiddagen gick åt till att städa och grejja.
Folket började droppa in lite innan 13 snåret.
Smörgåstårtorna var omtyckta :) Vilken tur :)

Syrran med familj kom lite senare då hon haft sån migrän på dagen.
Jag åkte en snabbis till affären då vi skulle grilla på kvällen, vilket jag totalt glömt handla till.
Så jag tog med mej Storprinsen, som va på uselt humör, så han skulle sova en stund. Tjena! 5 minuter sov han nog :(

Väl hemma igen så hade ju kusin Isabell vaknat så dom busade på ganska bra.

Vi hade bjudit ner våra f.d grannar på middag så vi förberedde lite sallad och allt till grillen.
Så gott var det!
Dom åkte hem runt 22 tiden och då kröp jag ner i sängen, oh så skönt det var.

Idag har vi inga stora planer.
Pappa Nicke ska iväg och göra klart här nere hos Stefan. Sen ska han åka upp till Rångedala med grävmaskinen. Då åker vi dit och hämtar upp honom. Hoppas familjen Lövgren är hemma och bjur på kaffe ;)

Annars är det lugna gatan här idag. Välbehövligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0