Tisdag 5/3

God Tisdag!

Märks att man är småbarnsförälder, vaknar av minsta lilla ljud! Jag har timer på kaffebryggaren, så att det är klart när jag går upp, och jag vaknade av att det lät från den :) Haha!

Fick inte gjort så mycket i skolan igår, man kan säga att jag sitter totalt fast!
Pratade lite med en kompis om det och han visste inte heller riktigt hur man skulle göra det här. Och han har läst allt det och mycket därtill!
Så jag la ner pluggandet vid 14 tiden och pillade med annat ist!

Hämtade hem två trötta barn. Eller ah, ett i vart fall. Storprinsen var på riktigt dåligt humör och tjurade för minsta lilla..
Vi åt lite kvällsmat, kycklingsallad, vilket va riktigt uppskattat av båda barnen. Lillprinsen åt till och med två portioner! :)

Sen var det lite bus innan det var dags för nattning.
Märktes tysligt att Lillprinsen va trött, inte för att han va tjurig, utan han gick och skrattade för sej själv när han busade :) Övertrött eller vad kallas det :P haha!

Storprinsen tittade färdigt på sina program innan det va natti natti för honom.
Han somnade nog rätt så omgående. Till skillnad från i söndags kväll då jag fick gå upp till han två gånger och säga till han, nackdel med att han sover på dagen! Han är svår att då å sova på kvällen.

Vi satt uppe och tittade på Ullared. Vilka puckon det finns, vart hittar dom alla knäppisar..?

Idag har jag fått en ny uppgift till skolan. Känns sådär när jag inte ens är i närheten klar med den jag redan har fått. Och båda två ska vara inlämnade till helgen! Suck!
Så blir rejserfart resten av veckan!
Hoppas min lärare kan svara på mina frågor idag. Hon jobbar som sagt bara 50 %. Inte så smidigt kanske! Men nästa vecka är sista veckan på denna kursen. Så har examinationsprov och slutprov nästa vecka :s
Kommer gå käpp rätt åt .......
Shit! Måste beställa ny bok med ju!

Hepp! Hoppas ni får en fin dag!


Mina killar tittade på film i söndags :) Lika inne i filmen båda två! ❤


Kommentarer
Tarja

Du kan få fixa mina naglar :)

2013-03-11 09:50:51
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0