en sån där dag

Idag har jag en sån där jobbig dag. En sån dag jag bara känner mej gråtfärdig hela tiden, helt slut på luft i kroppen . En sån dag jag bara vill lägga mej ner och dö för stunden. En sån dag jag absolut inte känner för att hitta på nåt alls. Bara ligga under mitt stora bylsiga täcke i min mjuka soffa och bara titta på film tills jag somnar. För att sen vakna upp och hoppas att jag får en bättre dag.
Jag vill en gång ha en dag då jag känner att allt är på topp. Att allt bara funkar för mej. Då jag kan vara på bra humör hela dagen. Inte fundera på nåt jobbigt. Utan bara må bra. När kommer den där underbara dagen? Finns den överhuvudtaget? I så fall hoppas jag att den kommer snart. Jag orkar snart inte med detta mer...


...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0