home alone

Då har man dammsugit hela huset.. De va ganska jobbigt faktiskt. Van vid liten yta ju ;) Hehe.. Men som sagt, gör man det ofta behöver man inte göra de så noga varje gång ju =P haha..

Magen cepar fof.. Tror att den sagt upp sej på heltid faktiskt. Den vill inte alls som jag tycker. Den har ett helt eget liv. Va ju hos farbror doktorn igår. Jag har (enligt honom) spasmer i magen ;) haha.. dvs Orolig mage..

Efter jag vart hos farbror doktorn va jag hos Fredric o tog en cigg.. Fick fina blommor ;) Tack! Hihi.. Sen fick jag allt åka hem o göra den jävla maten som måste göras.. Igår serverades det Spagetti o köttfärsås.. *mumma* Elin kom ut en sväng me.. Kika tv o åt massa onyttiga chips..

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra för mat faktiskt.. Får nog köra in huvet i frysarna o se vad jag hittar..


Då går jag o gör de då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0