slappt

Hemma från "fängelset" idag. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Och har haft ont i magen flera dagar. Inatt har de vart hemskt. Knappt sovit nåt. Vaknade när alarmet gick o jag kunde knappt röra mej. Jag gick upp o tog en tablett för att sen krypa ner i soffan, vaknade tio i 7 av att telefonen ringde =) hehe.. Sen kunde jag inte somna om.. Så jag har vart vaken sen dess. Druckit lite kaffe o ätit en smörgås i min ensamhet. Tvättat en maskin tvätt hittills. Sen har jag bara slappat på soffan resten av tiden. Har så ont i kroppen. Måste åka iväg strax o kolla brevlådan i de gamla huset med. Kolla om vi fått nån telefon att hämta ut eller inte.
Beställde lite kläder igår med från www.halens.se dom kommer i början av september. Ska bli najs, hoppas de passar med bara så man slipper skicka tillbaka o byta storlek o grejja. Tar ju sån tid innan man får kläderna igen ju =(

Nu ska jag återgå till slappandet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0