kaffe & red bull, dagens levebröd

Dagen har minst sagt vart fullspäckad.
Vaknade faktiskt vid halv 10 idag =) vaknade till lite o sen va det dax för dagens dusch. Det va skönt. Passade på att raka mina stackars ben med, det behövdes.. Om i fall att solen tänkt o titta fram menar jag ;) hehe.
Sen begav jag mej ner till Svenljunga för att hämta ut dom sista pengarna till den sista hyran!! Så den har jag vart o betalt idag. Sen bar det av mot stan för att plocka upp mamma för att sen hälsa på min bror o Titte birre. Sååååå kul att se er igen =) Sen bar det av mot Fristad till Tirres syrra med familj. Fick se den underbart fina tärnklänningen, lite smått avis blev man ju.. Sen va vi även en sväng i Varnum me.. Sen åkte vi hem till Tirre igen för lite käk.. Stuvade mackisar o köttbullar =) *mums* sen har vi bara slappat mest. Och nu sitter jag här.. Åter igen..

Imorn ska jag nog ge bilen ett ordentligt bad tror jag. Om vädret tillåter då dvs. Sen får vi se om Herr Asp kommer hit o fikar med mej =)
Sen blir det väl stan en svänga imorn, sista torsdagskvällen för året är ju. Träffa lite skojjigt folk o tjöta massa massa skit som vanligt.

Och på måndag är det dax att gå tillbaka till helvetet igen. Jag längtar ju inte precis om man säger så. Ångesten står mej upp i halsen. Att bara tänka på att jag börjar snart får mej att må illa. Vill bara kräkas på skiten. Tänk om man en gång i livet kunde få ha ett jobb man trivs med. Jag skiter egentligen i huruvida arbetsuppgifterna är skojj eller inte, bara kollegerna är bra. Mina kolleger va bra, tills den jävla lakritsbåten började med sitt skitsnack och fick med dom allra flesta på de. Fattar inte att folk ens kan tro på honom. Och att chefen inte märker vad han sysslar med. Men det e ju klart man ser ju inte vad ens " gullegris " sysslar med. Så nääe, jag har verkligen inte saknat att ha ett jobb att gå till denna semestern.. Fast varför ska man sakna jobbet på semestern egentligen? Vem fan gör det?


Nu ska jag ta mina chezz balls o luta mej tillbaka i soffan o kolla på Ice Age tror jag ;p
måste bara rota fram den i nån låda ;p


Talk to you later

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0