åhhhh guuuuuuuuud

Min mamma och hennes väninna kom i eftermiddags, sedan dess har det vart kaffe, bullar och massa tjöt. Sen var det fart på grillen med och sallad, satziki (stavas det så?!) vitlöksbröd, och kött var framdukat.. Mums fillibubblan vad gott det var. Nu är det ett par timmar sen vi åt men är fof lika mätt. Så jag ska alldeles strax ta och krypa ner i soffan och se vad teven erbjuder idag. Älskling är iväg med Ubbe i Länghem på nån fest. Han skulle inte dricka så mycke sa han men jag vet inte om det går att lita på ;p hehe.. Så jag kommer la vakna med huvudvärk imorn som vanligt när han har druckit :s

Ställ aldrig en bil, som bensinlampan börjat lysa på, i lutning! Det är allt jag har att säga!

God Natt, Over And Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0