finally

Nu har äntligen vårat modem kommit tillbaka frå servicen så nu hoppas jag verkligen att det ska fungera ordentligt, annars vet jag inte vad jag tar mej till..

Idag har jag vart och grejjat med min bil (inte jag dock) Det behövdes verkligen bytas oljan på den om man säger så, den va precis kolsvart och den ska ju va lite rödaktig ;) hehe så det va väl dax nu.. Så nu hoppas jag den slutar med dom häringa skutt-fasonerna som den har pysslat med ett tag. För det börjar bli irriterande nu vill jag lova. Men det kan ta upp till 100 mil innan det blir nån bättring, men det har la jag kört vid den här tiden nästa vecka :)

Nu är nedräkningen i full gång! Jag har bara 6 arbetsdagar kvar att jobba. Det ska bli hur skönt som helst att va hemma ett tag nu. Känner att jobbet tar väldigt hårt på lilla mej. Magen tar emot när man städar toaletter, ryggen värker och det är allmänt jobbig..  Jag kan fortsätta ett tag till men vill inte trka ut er nu när ni äntligen får en uppdatering. Se om jag kanske kan bli lite bättre på o uppdatera när jag går hemma sen bara.. Känns som att jag har tid till det den första månaden iaf :D
Nån som har förslag på vad man kan hitta på? Förutom o vila, det säger dom allihopa så det vet jag att jag kommer passa på att göra.. Men när jag e less på de då? Haha..
Nu är det inte heller långt kvar till bebben ska komma ut i den stora världen. Bara 8 veckor kvar lite drygt. Måste erkänna att jag börjar bli lite nervös.. Vad är det att va nervös för? Detta klarar la vi galant.. Jadå! Klart! :S

 Nääe, nu ska jag göra nåt vettigt kanske..

Lämna gärna ett bevis på att du vart här..

Pöss hej

Kommentarer
erica

ja du gumman...detta klarar vi galant ?= skkönt för dig att få vara ledig..har ju jobbat med städ själv en gång i tiden och det är jobbigt utan knodd i magen(= vet ni vad det ska bli?? kommer inte i håg om vi pratat om de? vi vet inget...pändlar varge dag. just nu tror jag att det är en pojke!! vem vet!! ha det bäst

2009-04-22 22:32:43
URL: http://ericaargarden.blogspot.se



Anonym

Haha, ja nu är det inte långt kvar till ja slutar. Kan bli lite tidigare ändå, va hos BM idag och den lill* växer inte riktigt som den ska så måste åka och göra ett UL imorn. Så dom kan rekomnmendera att jag slutar tidigare. Men 4 dagar hit eller dit.. Nääe, vi vet inte vad det blir för nåt men jag tror helt o hållet att det blir e tös =)

2009-04-23 16:31:43



Anna-karin

Det är naturligt och vara nervös,speciellt när det är första gången...

Ha det bra! pöss

2009-04-24 10:31:16




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0