dagsutflykt

Sisådär ja!
Nu har jag kommit hem från dagens utflykt. Eller ah, det va ett tag sen. Jag har gjort lite mat med =) det behövs ju göras det med. Idag serveras det fläskpannkaka på restaurang Björkliden =)



Ultraljudet såg jättebra ut. Allt såg ut som det ska. 2 armar, 2 ben, 2 ögon, näsa, mun och ett yttepytte litet hjärta slog. Helt otroligt vad man kan se egentligen. Fick även se den lilla navelsträngen och kroppspulsådern, man kunde även se ryggraden och den va ju hel så det lugnade lite ju.. Så nu har vi fått ytterligare 3 bilder till samlingen. Måste bara ta mej i kragen och ta mej till en bokhandel och köpa en liten bok till bäbis med.

Den lill* är 17 veckor + 5 dagar och beräknas komma den 19:e Juni. De ni! Det är självaste midsommarafton. Men med min vanliga tur så vill den väl säkerligen inte komma ut då.. Men man kan ju alltid hoppas.. Så då vet man vad man inte ska göra på midsommar i år. Man ska inte åka bort nånstans iaf. Jag menar fall ifall bäbis planerar att titta ut då..


Imorn ska jag iväg och göra åt lite presentkort jag fick i födelsedagspresent förra året. Eftersom det är ett års giltighetstid på dom så börjar det änna bli dags att göra åt dom nu. Fyller ju snart år igen =(  Eller ah, snart o snart. Men tiden går ju så jävla snabbt så vi e la snart där.. Så det är väl vad jag ska pyssla med imorn tror jag. Blir nog inge vidare utflykter än så iaf. Det orkar jag nog inte.

Men det återstår väl att se då.



Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Nu har ni fått lite uppdatering om vad jag gjort idag som jag lovade ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0