en riktigt sjuk vecka

Ja, denna veckan har inte vart skojj att heta Jessica iaf. Det började med migrän i söndags. Jag låg nerbäddad i soffan hela dagen. Skulle gå till jobbet på måndagen men icke då! Det va bara att ta en alvedon o krypa ner igen. Låg i soffan hela dagen och reste mej inte förrän jag gick o la mej framåt 11 tiden på kvällen. Tisdagen kände jag mej lite piggare. Vi va i stan hos mamma en sväng, gjorde ett bankärende, men framåt kvällen kände jag mej sämre igen. Lite alvedon o sömn gjorde att jag på nyårsafton kände mej mycke bättre. Men kvällen spenderades hos Kjell o Bettan som bjöd på otroligt god middag. Spelade lite Yatzy och skålade in det nya året. Vaknade på nyårsdagen med den fetaste förkylningen av dom alla.. Sen dess har jag snörvlat o hostat o bara tyckt synd om mej själv.. Men äntligen idag känner jag mej mycke bättre. Bättre än jag gjort på länge. Hostan o snuvan är kvar men huvvevärken börjar avta tack o lov.

Så detta är vad jag har haft för mej den senaste veckan.. Vad har ni gjort? Allt annat än o va sjuka hoppas jag för det har ju jag tagit hand om ;) haha..

Nu ska jag försöka fixa lite hemma då det inte blitt gjort denna veckan..

Ett lite försenat Gott nytt år till er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0