gaahhhh

Nu måste jag bara få avreagera mej lite!


Jag blir så jävla arg när folk hela hela tiden gnäller om hur jobbigt deras liv är. Jag har det kanske inte så bra alla gånger heller men vem tänker på det och lyssnar på mej? Jo min älskade mamma och min älskade sambo. Inte håller jag på o ringa till andra för att sen inte kunna ta lite kritik när man säger ifrån utan blir förbannad och slänger luren i örat hela tiden för att sen skicka ett sms för att fråga om man inte kan prata med mej längre.. Jag har också problem och jag orkar inte alla gånger sitta och prata med någon som har "värre" problem än mej.

Det hade vart himla roligt om du någon gång hade något positivt att berätta. Som att -" idag har träningen gått såå himla bra och jag har lyckats gå ner så o så mkt denna veckan." eller -" Gud vad jag har haft skojj på jobbet idag, du skulle vart där." Istället kommer det hela tiden om ekonomi, träningen, maten, jobbet, sambo.. Etc etc


Du vet vem du är och nu behöver du absolut inte lämna något spydig kommentar eller liknande!


Kommentarer
Du vet vem då.

Om du någon gång kanske ringer mig och pratar om hur du mår så kanske det är lättare att bry sig?

Det är inte lätt och veta hur du mår när du inte anförtror dig åt mig..?

2009-01-19 13:20:52



Pälskling

Jag ringer ju till dig för att se hur du mår :( Jobbar så pissiga tider bara så att du sover när jag kommer hem. Men snart är jag hemma i Borås igen å då ska vi minsann pussas!

2009-01-23 02:08:21
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0