Schå

Nu har jag suttit o petat lite med min lilla blogg.. Fått in diverse grejjer jag vill ha som babycountdown, klocka o en besöksräknare. Kan ju va lite skojjsigt o veta hur många som egentligen besöker min lilla sida. Det lämnas ju inte så många kommentarer så man vet ju inte (pik)
Så vad tycker ni om dom små ändringarna?

Nu ikväll har det vart matlagning o tvättning på schemat. Nicke har som vanligt vart i garaget o pillat, bra för då vet jag vart han är ;) haha..
Lite senare kom en arbetskamrat till honom o tackade för skjutsen senast och lämnade en hel plastkasse med bullar. Dock tror vi inte han själv har bakat men det va ju en gullig gest. Annars har det inte hänt så värst mycke här idag, mest slappat när jag kunnat.

Imorn ska jag inte ut på några utflykter vad jag vet.Blir nog att stanna hemma och vårda sej innan man ska tebax till jobbet på onsdag. Jag e ganska trött på o va sjuk nu vill jag lova. Men tyvärr är jag rädd att detta inte är det sista. Känner mej inte 100% frisk så man vet inte. Jag vet dock att man är lättmottaglig för sjukdommar när man e gravid men detta är fan löjligt.

Nääe, nu tror jag att jag ska gå på dejt med min kudde en stund. Får se hur mycke man får sova inatt. Massa hoppas jag!

Good night, sleep tight!

PS! Lämna gärna ett litet avtryck att du vart här =) DS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0