sjusovare

Gomorron.


Idag vaknade jag av en svärande sambo då han upptäckte att han försovit sej. Då va klockan 7:11 han skulle då ha åkt vid 5 egentligen. Hmm så han hade nog nanat gottigt. Men när man försover sej blir hela dagen förstörd så jag hoppas verkligen inte han är sur när han kommer hem utan att det gått över då. Tjuriga karlar orkar jag verkligen inte med.


Jag har jagat Barnmorskemottagningen sen igår och nu har jag äntligen fått tag på dom. Men min barnmorska skulle ringa upp under dagen då hon hade det fattigt med tider som passade mej och mitt arbete. Så vi får väl se vad vi hittar för lösning. Känns som att det är lite svårt för mej att riktigt bestämma en tid då mina arbetstider kan variera lite varje vecka, men som tur är, är inte min chef heeelt omöjlig att ha och göra med så att kanske byta en tid här och där kanske inte gör så mycket. Det har ju gått bra innan. Och dom vet ju hur läget ligger till.


Imorn är det dags att återgå till jobbet. Jag vet inte om jag är så glad över det då jag inte känner mej 100% frisk, men jag känner mej bättre idag än jag gjort på hela veckan jag har vart hemma. Så får hoppas det känns bra imorn med. Ska dock bli skönt och komma in i de dagliga rutinerna faktiskt. Nu när man är hemma har man inga direkta rutiner, man vaknar när man vaknar och kanske bara slappar en hel dag framför teven. Fast jag är lite för rastlös för att ligga där en hel dag (om jag inte är helt död då dvs) så jag vill gärna ha något att pilla med om jag ska vara hemma. Så nu när det fortfarande finns tvätt att tvätta så gör jag det idag. Hittar säkert nåt annat att göra med. Måste dock bege mej till "storstaden" Svenljunga för att köpa mjölk. Fast känns ju lite sådär att åka dit bara för det. Så jag tänkte jag väntar till posten kommit och ser om våran nya box till parabolen finns att hämta ut för då har jag ju en annan anledning att åka dit.


Nu ska jag äta lite frulle tänkte jag. Ha det gott så hörs vi kanske senare!


 

PS! Glöm inte visa att du varit här =) DS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0