Bla, bla,bla...

Nu sover Prinsen en stund så då tänkte jag att jag skulle försöka knåpa ihop ett litet inlägg..
Min mamma kom hit i torsdags och åkte hem igår. Alltid trevligt o ha nån hemma att prata med på dagarna. Och Prinsen blir ju alltid lika glad när han får träffa Mormor =)
I Torsdags var även min bror o hans tjej här. Han grejjade lite med veden som han tycker är så kul. Han busade även massor med Prinsen där emellan =) Max va helt slut när dom hade åkt. Skööönt =)
I Fredags blev det kanske inte så mycke gjort men jag tvättade iaf lite. Kände att jag inte hade så mycke ork till att göra mycket mer. Vi grillade lite på kvällen så syster med Gubbe va här. Och även då blev Prinsen så glad av att träfa Moster.. Han va så glad att han va uppe ända till kvart över 10! Och han hade vaknat klockan halv 3 på eftermiddagen! Tror det är nån form av rekord i vakentid av honom =) Men som tack fick vi sova ända till halv 8 på lördagsmorgoen =)
Lördagen städade jag lite o röjjde, kändes skönt när det va gjort måste jag säga. På eftermiddagen kom Prinsens Farfar, han och Nicke skulle på fest nämligen. Så då va det bara mys med mormor och mamma =) Det va riktigt skönt. Men han skulle naturligtvis upp klockan 6 på morgonen.. Igår kände jag inte riktigt för att göra nåt vettigt alls. Men lite fick jag nog gjort ändå (tror jag) haha..

Veckan som kommer har vi inte mycke planerat. På Onsdag ska vi gå upp tidigt och köra pappa till jobbet och sen spendera en heldag i stan =) Ska åka och storhandla med Mormor =) Kanke hinner med en kaffe hos Farmor med?!

Nej nu ska jag sätta mej i soffan o bara glo lite teve tills Prinsen vaknar..

Puss o Kram, syns på stan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0