Snick snack

Prinsen är inne i en feberperiod.. Och som tur är har han börjat sova mer och mer när han har feber. Och även om klockan nu är 5 och han sover så tänker jag inte väcka honom för att han inte ska vara uppe så länge i kväll.. Bättre han sover längre då känner jag.

Idag har jag inte haft ork till att göra så mycket faktiskt. Jag har både måndag och tisdag vart tvungen att gå upp kl 04,15 för att åka med Nicke till stan för att kunna uträtta ärenden. Så det har blitt ganska långa dagar för både mej och Prinsen, så då kände jag att jag tar en göra-ingenting-alls-dag idag =) Och jag känner att jag inte får någon ångest över att jag inte har gjort nånting =) Bra där!

Syster var här en sväng innan, hon hade vart i stan och köpt en bilstol till kommande bäbisen =) Wiee! Inte länge kvar nu! Men jag tror (och hoppas) att den kommer tidigare! Vi längtar efter den nu! =)

Nej, nu hör jag att Prinsen är på väg att vakna..

Talk to you later

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0