Vååååår ♥

Äntligen lite sol och värme. Det gillar vi väldigt mycket!

Gårdagen spenderades utomhus väldigt mycket. Veden har det vart mycket med, men nu börjar man se lutet på det, min kära bror kommer hit idag efter jobbet och hjälper älsklingen med det sista. Vi har vart barnlediga denna helgen. Lillfisen har varit hos mormor =)
Dom har haft massa mys. Han fick bada i diskhon då hon inte har nåt badkar. Bild på hur lycklig han var kommer jag att lägga upp med =)

När vi ändå var barnlediga så passade vi på att åka och tatuera oss, vilken älsklingen fick i födelsedagspresent av mej.
När han ändå skulle göra tänkte jag att jag med kunde göra en. Bild på det kommer inom kort.

Vad händer denna veckan då? Nä, det blir nog inte så mycket skulle jag tro. Jag vet bara att jag en dag i vecka måste ta mej till stan och köpa en present till Nickes kusinbarn som fyller år snart. Vad köper man till en 6-åring?! Herregud vad svårt. Han har ju allt! Kläder blir han så tjurig över att få. Men det känns som att han har alla möjliga leksaker som går att få tag på.. What to do?

Nej nu försvann min fantasi..

Bilder kommer..

Puss hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0