1 down..

.. More to come.. Har precis beställt den första julklappen till Prinsen. Det blev en saccosäck med "Cars" på :D Gud vad underbar den va! Slänger in en bild för o visa vad jag menar! Nu undrar jag bara om det är för tidigt för han o få en sån eller vad tror ni? Själv vill jag ha en sån däringa bautakudde ni vet. Men jag känner inte direkt för att slänga ut 2000:- på en sån. Då beställer jag hellre en Iphone till mej själv i julklapp :) Haha! Och så blir det nog, om jag hittar nåt bra erbjudande som inte överstiger min nuvarande månadskostnad. Men det får vänta lite till.. Jag har fortfarande det däringa problemet med min svåger som fyller 50! Vi åker ju nästa fredag och jag har inte en susning om vad man ska hitta på och köpa till han. Gahh! Blir ju knäpp! Födelsedagspresent och julklappar på en gång! Detta blir för mycket för mej :p

 

Visst e den tuff? :thumbup:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0