Aj aj aj..

Ja, idag mår man som man förtjänar. Men det är det värt så vi hade hur kul som helst igår. Känns i kroppen att man inte festat på länge. Men nu dröjer det länge innan jag gör det igen. Känner inte att det är riktigt värt att mås såhär dåligt varje gång.
Julfesten började på Makedoniska föreningen i Borås, där var det mat, dryck, dans och mycket trevligt folk. Vi drog sedan vidare, skulle gå till Brasseriet tyckte vi, men väl där så var det kö och dom släppte in en när två gick ut typ. Så vi gick över gatan och in på Harrys istället. Och där fick jag förklaringen till varför jag inte springer på krogen. Massa barnungar.. Och massa folk som tror dom kan bete sej hur som helst. Kladda och äckla sej på allt som rör sej.. Börjar man bli allt för gammal?
Finaste Elin plockade upp oss vid kvart i 2 tiden eller vad det var. Sen drog vi till Limmared för att lämna av Stina, sen vidare till Porrhult (sexdrega) för att lämna av Fia och Tommy! Sen äntligen var det min tur. När jag va nästan hemma ringer telefonen, då ringer min bejbi och är lite orolig för att jag inte kommit hem ännu. Men jag sa att jag snart skulle vara hemma. Då var det bara att dra i sej en alvedon och krypa ner i sängen. Vaknade vid kvart över 7 då Prinsen ropade på sin pappa att han ville komma upp.
Sen klev jag själv upp när klockan var 9 drygt. Då jag fick veta att min kära mamma ramlade här igår när hon hade varit på toaletten, hon missade ett trappsteg och föll pladask på golvet. Hon hade fruktansvärt ont i armen. Så Nicke körde in henne till Lasarettet samtidigt som han lämnade Prinsen hos sin farmor, då jag känner att jag är på tok för dålig att ta hand om honom idag när pappa Nicke inte är hemma. Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa med besked. Annars blir det lugnt. Ska hoppa in i en dusch snart och försöka fräscha till mej. Sen blir det ryggläge i soffan hela kvällen. Om jag orkar ska jag sätta upp gardiner och stakar i fönstrena :) Myyyys!


Kommentarer
tarja

Usch ja,,, man börjar nog bli gammal. Jag var på Harrys förra vintern och det var inte roligt då heller. Jag blir ju full efter fyra cider ;)

2010-11-27 19:19:57
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0