Dilemma!

Jag är ganska känd för att vara ute i sista minuten vad gäller allt! Så även denna gång! Min kära kompis Johan fyllde 40 år i söndags. Jag har ju vetat detta hela året om man säger så :) Meeen nu ska han ha fest imorn, och vi har fortfarande inte köpt någon present! Usch för mej! Men nu hör det till saken att han är ganska svår att köpa present till. Då han har allt man kan behöva för att klara sej i livet. Såå min fråga till er är nu: Vad köper man till en singel kille på 40 år, men (!) som är typ 15 i huvudet ;p
Så idag får det bli en tur till stan vare sej jag mår bra eller inte. Nicke ringde precis och talade om att han hade vart virrig och stressad imorse så han hade glömt svetsen hemma. Och han tyckte minsann jag kunde komma in med den.. Och då får det bli så att jag får sticka och hitta en present. Och jag hoppas ni kan hjälpa mej. Jag vet att han läser min blogg, men vad gör det? Han vet ju inte vad jag kommer köpa eller hur :D

För övrigt blir det ganska lugnt idag. Då Prinsen fortfarande går på sommartid (eller nåt) och skulle upp innan 4 idag med. Jag förstår inte detta riktigt. Det är ett mysterium hur han kan vakna så omänskligt tidigt. Det spelar alltså ingen roll om man håller honom uppe till klockan 20 istället, det spelar ingen roll om han får gröt innan han får "lelle" Känns som att ingenting spelar nån roll så det är väl bara att gilla läget, att man ska vara som en Zombie året runt :S
Nån som har ett bra förslag?
Jag är villig att testa allt. Visst, det spelar ingen roll på veckodagarna att han vaknar tidigt. För min klocka ringer ju ändå 04,30 men om han för en gång skull kunde iaf sova till klocka 6 på helgerna vore jag tacksam :) För det har ju faktiskt hänt innan, att han sovit till klockan 6 alltså :)

Häpp! Nu ska jag se om jag kan få nåt i magen. Sen börja fixa mej för avfärden mot stora staden..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0