Gnäll!

Nu tänker jag göra ett riktigt gnäll inlägg! Fast jag tänker gnälla på alla andra som gnäller! Som dom flesta vet och märkt har det kommit lite snö i södra sverige idag. Och folk bara gnäller över att det är så jobbigt att ta sej nånstans, att man inte hunnit byta däck på bilen, att bussar är inställda eller försenade. Men det första snöfallet kom, för en månad sen eller vad är det? Om man har däck varför bytte man inte då? Och folk som inte gillar snö, måste ju gilla att det är mörkt 24 timmar om dygnet, för snön lyser ju ändå upp lite granna. Och att gå ut och leka i snön med sitt barn. Det är det mysigaste som finns. För att sen tända ljus och krypa ner i soffan under en filt! Visst! Alla kan inte tycka om snön, men jag tycker att folk är lite för dåligt förberedda på något som vi vet kommer varje år! Nu tänker jag fortsätta att jobba och hoppas att det är massor med snö när jag ska åka hem! Puss hej!

Kommentarer
Stéphanie

jag håller med dig!!:) jag och Smilla älskar snön! mycket roligare att gå ut och busa med henne då för hon blir så lycklig hihi!

och som du säger, som jag också brukar säga..det blir såå ljust och härligt när snön kommer. :):)

2010-11-09 14:41:18




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0