Morning ppl!

Natten har vart lugn och fin, Prinsen har sovit gott. Så även mamma! Jag hörde honom första gången runt 4, men sen somnade både jag och han om.. Till halv 6 :) Mamma är nöjd! Då upptäcker jag även att Nicke fortfarande ligger kvar i sängen. Han som annars brukar åka hemifrån lite efter 5 :s
Men han knallade upp han med och verkade inte alls stressad över att han gick upp ungefär en timme senare än han brukar. Det är hans problem.

Nu har jag precis ringt till VC så nu väntar jag bara på att dom ska ringa upp. Så nu håller vi alla tummar vi kan för att vi får en tid idag. Sen blir det som sagt en svänga till staden. Annars ingenting!

Ska ni göra idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0