Mys, bus och 40-års fest!

Helgen har vart allt annat än lugn här. Förutom i fredags kväll då det var relativt lugnt. Bara fredagsmys!

Lördags förmiddagen var ganska lugn (förutom allt bus) Vid lunchtid var vi i stort sett klara att åka och lämna Prinsen hos farmor, för att sedan dra iväg på 40-års fest. Vi stannade hos farmor på en kopp kaffe, tiden rusade iväg så fort så vid halv 4 nånting kom vi där ifrån. Hos Johan blev det mat och massa prat. Vi kom hem runt 1 tiden inatt. Jag var så trött att ögonen gick i kors. Men vad skönt det var att krypa ner i sängen då. Jag vaknade första gången när klockan var 3 nånting och tyckte jag hörde Prinsen.. ”Men nu är du la dum, han e ju inte hemma!” ;p Så jag vände mej bara om och somnade igen. Till klockan 7! Kissenödig! Sen gick jag inte ur sängen förrän klockan 10,30! Underbart! Minns inte när jag sov så länge sist. Gick upp och satte på lite kaffe, satte mej i soffan och verkligen njöt av tystnaden. Känns hemskt att säga så men det var otroligt skönt att vara barnledig för en dag/natt. Vid 1 åkte vi mot stan för att hämta Prinsen. Farmor hade gjort mat med så vi stannade på middag. Alltid trevligt att slippa laga mat. Så efter vi kom hem har det bara vart mys. Prinsen har vart lite trött efter helgen så vi har kikat på lite film bara. Nu ligger han iaf i sin säng och sover (tror jag)

Snart börjar Gossip Girl.. Söndagens enda bra program! Nicke hatar det..

 

Så nu säger jag God Natt!


Kommentarer
erica

visst är det skönt med barn ledigt dygn...de är helt UNDERBART=) men man saknar dem endå och känner sig som sagt lite skamsen att man njuter av deras frånvaro samtidigt. Men så härligt när man hämtar dem och får en sådan där stoor kram som säger att man är saknad.

2010-11-07 22:27:58
URL: http://ericaargarden.blogspot.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0