Tokig!

Nu blir jag snart tokig! Prinsen har vaknat kl 3 varje natt denna veckan! Och totalvägrat att somna om, även om han då får ligga mellan oss. Idag prövade jag att ge honom välling. Hela flaskan slukade han i ett nafs! Grejjen är att han redan får välling för barn på 18 månader trots att han inte är det. Och han äter i regel kvällsmat med oss och redan får han välling kl 19. Men han vaknar likt förbannat kl 3! Så det blir ju fruktansvärt långa dagar för oss om vi ska tvingas gå upp vid den tiden varje dag. Nu behöver jag råd! Jag är villig att pröva allt! Känner mej totalt rådlös! Vad är problemet. Och det är ju inte bara denna veckan han vaknat tidigt! Utan han vaknar ju allt från 3 till halv 5. När han började med detta så tänkte jag att det bara var en period, men nu tror jag inte detta längre. Snälla jag blir tokig snart!

Kommentarer
Fia

Ta det lugnt. Det är precis som du skriver... Det är bara en period.. Lyft inte upp han ur sängen ! Gå in och ge han nappen, säg att de e nattis och gå därifrån.

Upprepa tills han somnar om igen !!!

2010-11-12 08:07:59
URL: http://mammansofia.blogspot.com



tarja

Jobbigt med sådana perioder, men jag tror precis som förgående skrivare. Lyft inte upp honom...

2010-11-12 10:28:08
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0