Grattis Blogg.se!

Äntligen har Blogg.se kommit med en app! Som jag har väntat! Nu kanske det kommer att bloggas lite mer, kanske iaf.. :)

Nu har jag precis lagt Prinsen i sin säng och själv har jag tagit fram mina ostbågar och sjunkt ner i soffan..
Idag har vi inte gjort alls mycket, Prinsen har varit på dagis. Efter bi kommit jem från dagis så kom Elin och hennes lilla Wilde.. Drack lite kaffe och gjorde senare lite lunch.. Prinsen somnade som en stock på soffan i vanlig ordning. Han har kommit till den åldern då han inte riktogt vill sova på dan, vilket jag kanske känner är lite jobbigt då jag gärna vill ha min egentid när han sover sina timmar. Jag kan ju inte tvinga han att sova direkt. Då blir han ju tjurig för det istället..

Och på lillbäbis fronten vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. Haft lite känningar dom senaste dagarna men inget direkt allvarligt.. Men nu är allting iaf i ordning för bäbis ankomst. Sängen skruvade vi ihop idag, så den ska jag bädda i ordning imorn..
Annars ska vi till min kära mamma imorn och äta våfflor :) Mums!

Nääe, nu ska ja kika teve och mysa..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0