Höstrusk

Oj då! Länge sedan jag uppdaterade nu.. Men jag kan faktiskt skylla på att det har varit ganska mycket det senaste.. Jag har slutat på Manpower, men är hemma och är sjukskriven för foglossningar som gör ondare än ondast vissa dagar! Det är så himla mycket jag vill ha gjort men måste hejda mej då jag vet att kag får så ont på kvällen och sover dåligt på natten och kamske till och med blir liggandes dagen efter och det funkar inte med Prinsen hemma. Jag har haft tur och kunna ha min mamma här emellanåt, men hon har som sagy ett eget hem med. Men jag kan ändå inte göra allt det där som jag skulle behöva. Göra färdigt i det som ska bli Prinsens nya rum då lillbäbisen flyttar till eget rum. Och än så länge så känns det liite tidigt att ta fram lillbäbisens säng och bädda upp den, det är ju faktiskt 6 veckor kvar! Och inte för att vara negativ, men allt kan fortfarande hända! Men jag har ändå vart på Gekås och inhandlat allt som kan tänkas behövas tills den lille kommer. Lite kläder, sängkläder till vagn och säng, ja ni vet allt det mest nödvändiga. Självklart blev det en del till Prinsen med, lite nya kläder och ett nytt vinterställ, så det enda som saknas är nya vinterskor till honom sen e han redo för vintern. Men jag vet inte om dom har fått in vinterskorna på Skopunkten..? Nån som vet? Har lite andra saker att se fram emot innan lillbäbisens ankomst med.. Vi har 2 fester som vi ska gå på nu i oktober. Sen får jag nog minsann ta och vila mej dom sista veckorna! Vi försöker komma på en bra lösning med Prinsen med beroende på när lillbäbis hade ränkt att titta ut.. Självklart kan säkert min mamma vara här dom sista veckorna men det är ju faktiskt så att vi lika gärna kan gå över 2 veckor.. Och om nu det hela sätter igång mitt i natten känns det ju ganska taskugt att dra upp honom för att köra honom till mormor.. Såå jag vet inte riktigt hur vi ska lösa detta.. Nån som har ett bra förslag..? Nää, nu ska jag fortsätta att mysa med min lille kille! Ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0