Sikken dag!

Vaknade när Nickes klocka ringde imorse! (05,10) När han gått så tände jag lampan för att läsa lite som jag brukar när jag inte kan somna om direkt. Strax innan klockan 6 hör jag Prinsen börja hosta, somna om tänkte jag! Men lite efter 6 så började han ropa på mej..
Bara att knalla upp och hämta honom, vi myste ner oss i våran säng en stund tills han kom på att mormor minsann är här. Ut i vardagsrummet och väkte stackars mormor som låg där o sov.. Så då va det bara att gå upp allihopa. Vid 8 körde jag han till dagis och åkte hem o hämtade mormor för vi skulle åka och handla lite på Willys. Vi fick åka till stan då jag skulle lämna in papper på FK. Efter Willys tog vi en sväng på Ö&B. Hittade snuskigt billiga våtservetter. Men fortfarande Natusans egna! Skumt, 19:- per paket.. Så då fick några paket åka med hem. Det går ju alltid åt..
Sen var det dax att hämta lillfisen på dagis. Hem och gjorde lunch, och han bråkade i vanlig ordning men till slut så hade han fått i sej maten och alla va nöjda och glada. Sen drack vi lite kaffe.. Och sen var det vedens tur, kastade in så mycket jag orkade och nu väntar jag på en maskin tvätt och att frysen ska tina :)
Det som återstår idag nu är endast att laga kvällens middag.. Ja och duscha/bada prinsen med då! Och lite annat småpill givetvis.. Guuuuuud, när ska det ta slut..

Vad har ni hittat på idag då? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0