120222

Man kan inget annat än att älska milda nätter. Att få vakna och komma upp i ett relativt varmt hus. Inte känna paniken över att man snart måste tända i pannan för att få upp värmen till kvällen. Sååå underbart!

Gårdagen bestod av ett mycket gnälligt barn. Ont i munnen! Men med lite alvedon i kroppen har han sovit som en Prins inatt. Och då har alltså jag sovit som en Prinsessa :) Men som vanligt vaknar jag till Nickes larm. Och likaså Lillprinsen! Men han sover ju nu igen och jag sotter med min första kopp kaffe och lyssnar på min hostande Storprins genom "barnvakten" oj vad det låter jobbigt.

Jag gav badrummet lite kärlek igår med, det var änna lite behövligt nu. Så det blev avtorkat, dammsuget och torkat där inne.
Efter det gav jag mej på att tvätta/torka av fläktkåpan! Hujedamej vad flôtig den va. Sen Nicke började med LCHF dieten så har allt i köket börjat bli så sjukt flôtigt. Men det e la inte konstigt när jag förbereder hela veckans alla frukostar på en och samma gång.
Så jag torkade av skåpsluckor och allt när jag ändå höll på :) Känner mej ganska duktig faktiskt!
Sen gick vi upp för att bada och duscha. Lillprinsen fick bara titta på igår. Han får vänta till på fredag med att bada så att han är relativt nybadad tills Prästen ska tvätta hans hår :) Haha!

Idag blir det istället en ganska lugn dag! Vi åker en sväng till syster och fikar. Plockar upp mamma/mormor på vägen då hon ska komma hit idag. Men det blir en snabbis då jag fortfarande känner att jag har lite kvar att göra hemma. Men vi åker dit så kusinerna får härja av sej lite med varandra :) Så kul att dom leker så bra ihop. Det skiljer ju nästan 1 år på dom :) Undrar bara hur det låter när Lillprinsen ska vara med och leka! Haha! Dom kommer låta som 50 ungar! :)

Åh, det är nästan så att jag längtar till på lördag! Min kusin (som jag inte träffat på säkert 20 år) och hans familj kommer :) Och så det nog alla ser fram emot mest! Min älskade bror kommer! Guuuud vad det ska bli kul att se honom. Ibland kan jag sakna honom så det bara värker i mitt hjärta! Jag kan se hans välmående ansikte framför mej! Då kan jag känna en tår rullande nerför min kind. Åh vad jag saknar honom!!

Nu verkar det som att min stora lilla kille vill komma upp! Så jag får väl allt gå och hämta honom då :)

Ha en trevlig dag i regnet gott folk!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0