120228

Hujedamej säger jag bara!
Nicke vart ju dålig i söndags med ont i magen och illamående. Igår eftermiddag så började jag känna mej illamående och spyfärdig. Trodde till en början att det bara var psykiskt. Men efter att vi ätit så började jag frysa som en tok, jag gick och tog mej en varm dusch vilket gjorde att jag bara mådde sämre. Jag gick och la mej på soffan en stund. Sen ville Lillprinsen ha sin kvällsmat :) Han somnade runt 17,30 tiden. Och sov för natten. Sen var det bara den stora kvar uppe som tur va, för han klarar sej ju hyfsat bra själv och Nicke han va ju hemma med. Sen somnade jag i soffan runt 19,30 tiden och klockan 20 väckte Nicke mej så då gick jag och la mej. Haft feber och frossa hela natten. Vaknade runt 1,30 och hade så sjukt ont i ryggen. Och sen vaknade Lillprinsen 5,15 och den stora lilaså. Och den lilla ville ju absolut inte somna om "/ Så det va ju bara att acceptera och gå upp. Men så ont i ryggen jag har! Gahh! Men men.. Blir till o ta några alvedon och försöka överleva dagen!
Ska ju hämta moster/syster klockan 13 på flygplatsen! Sen blir det fika hemma hos henne.
Blir nog inte överdrivet långvarigt om jag ska må såhär! Kanske får planera in en dejt i helgen om hon hinner!

Igår tog jag med mej grabbarna och åkte till stan en sväng! Handlade lite nödvändigheter och flytspackel till lilla toaletten! Så det ska Nicke göra idag när han ändå är hemma. Annars va gårdagen som sagt jättelugn!

Har då inte så mycket att skriva idag! Kanske skriver senare, annars imorn!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0