7:e Februari 2012

Blev tidig morgon idag. Vaknade 5,20 av att Lillprinsen rörde sej och började gny. Trodde det va dax för mat, men icke. Gick upp och satte på mitt kaffe och tog min morroncigg. Nu sitter jag nermyst i soffan och tittar på "pantertanter" haha!

Lite skumt är det allt att Lillprinsen inte velat ha mat inatt. Han brukar få sista målet runt 8 på kvällen. Men igår va han så gungrig vid 7 så jag kunde inte göra annat än att ge han mat. Så han somnade då vid halv 8 ungefär. Sen har han sovit hela natten och sover fortfarande. Hmmm. Får nog fundera lite på detta.
Och Storprinsen han är nog väldigt nöjd på sin 3-års välling. Han har sovit till runt 8 på morgonen nu sen vi började med den :) Och det är ju trevligt :)

Idag ska vi iväg och hämta en ny bilbarnstol till Storprinsen! Äntligen slut på letandet! Så då passar vi på att göra lite mer ärenden i stan. Och tar den där fikan hos Fia som vi skulle gjort igår :)

Och sen är det ju alltid nåt som saknas i det j***a kylskåpet! Även om jag var och storhandlade förra veckan så är det alltid nåt som saknas. Denna gången är det korv och grönsaker. Det dumma med att småhandla är att det alltid ramlar ner andra "bra-och-ha-saker" i kassen. Så då blir det ju lite extra dyrt. Men idag ska inget sånt hända!

Nää! Mer kaffe innan barnen vaknar!

Puss o kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0