Friday!

Idag tog vi lite sovmorgon. Till skillnad från förra veckan och i början på veckan iaf :) Idag vaknade jag till mitt alarm 6,15 och undrade vad det var som lät. Snoozade lite men insåg sen att jag behövde gå upp för att få lite egentid. Strax innan 7 kommer mormor ner och strax efter det vaknade Lillprinsen. Mormor berättade att Storprinsen vart vaken inatt vid 3 och trott att det var morgon. Mormor hade gått in och förklarat för honom att det var mitt i natten och att han skulle somna om :) Vilket han gjorde till 7,15 ungefär :)

Idag ska vi åka en sväng till stan och fixa lite saker. Har fått lite bra rabatter på blöjor som jag tänkte utnyttja :) Får ju passa på när man har två blöjbarn!
Ska även se om jag kan hitta lite kläder till barnen för deras presentkort dom fick i julklapp! Lillprinsen växer ju så det knakar :) Ja Storprinsen med för den delen. Såg igår när han hade ett par mysisar i stlk 86 att dom va lite korta "/ Hmm, tycke precis jag rensade ut hans 80 kläder och ersatte dom med 86:or. Som tur är har vi fått massor av kläder från Nickes kusin som har 2 pojkar. Så vi får deras urvuxna kläder :) Perfekt :)

Efter stan blir det hem och rasta snebeldraken vilket jag inte gjorde igår. Sen ska vi torka golven och sen är det klart. Ja just det, ska ju göra mellanlägget till tårtorna med! Det hade jag glömt.. Så får gå upp i hyfsad tid imorn och färdigställa dom. Det är lite nu man ångrar att dopet börjar kl 11 :) Haha! Äsch, får sparka på gubben så han kommer upp han med!

Häpp! Dags att göra sej vacker och göra barnen klara för avfärd om en dryg timme :)
Ha en underbar fredag allihopa! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0