Kontrollen

Vad är det som gör att mannen i huset automatiskt tror att dom är härskare över fjärrkontrollen? Så fort man slår ner arslet i soffan efter en rökpaus, i ett program man tittar på, så nog fan har han bytt kanal! Och bryr sej absolut inte om att man kanske tittade på just det där programmet som var på! Men en annan ska behöva rätta sej när han vill titta på nåt tråkigt dokumentärprogram! Kan inte tänka mej att jag är den enda som har detta problemet..? Eller? varför gör dom så? Och bara "viftar" bort det om man råkar säga: "Jag tittade faktiskt på det" Och får alltid som svar: "Men det här är bättre!"

Ikväll är jag härskarinnan över soffan och fjärrkontrollen! Gubben är på möte och här ska tittas på "jessica-program" (om det går några sånna dvs)


Kommentarer
Jeanette

Hahah, samma här! Men jag brukar hota med att jag går upp och tittar TV ist, men då vet han att risken finns att jag somnar, så då brukar han ge med sig :P Haha.

Men i värsta fall så får jag titta TV ensam i en stor och go säng! :D

2012-02-15 19:39:35



Jessica

2012-02-15 19:58:04
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Jessica

Ja, jag kan ju inte riktigt göra det. Än! När vi fått i ordning på det nya bredbandet får vi ju en extra box och den ska placeras i sovrummet :) Mouhahahaha!

2012-02-15 20:00:16
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



Tarja

Fan vad gött att läsa att det inte bara är i detta hushållet som det finns en gubbe som tror att han har ensamrätt på fjärrisen. Det är ju lagom roligt att kolla på top gear, extrema byggnader och likande varje jävla dag! Men vill jag titta på någon serie så Ser han till att vi har en säsong hemma så att jag kan "kolla på den när jag har tid och vill"... Yeah right....

2012-02-15 20:02:49
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se



Jannike

nu fungerar kommentarerna ser jag! :)

vår lösning här är en till tv :P men tven kommer åka ut från sovrummet så fort min herre kommer hem. haha. hej tv vid sängen, hejdå sexliv ;)

haha

2012-02-15 22:52:58
URL: http://mammajannike.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0