Sova

Undrar jag när den här tjejen kommer somna idag.. Efter gårdagen med bullbak, sovvägrande barn (båda 2) och lite städning så satt jag och sov i soffan lite efter 20! Idag har jag hittills tvättat en maskin tvätt (en till på gång), kastat in ved, bakat hallongrottor, matat och busat med barnen och nu dammsugit! Nu har jag slagit ner arslet i soffan för att ge Lillprinsen lite lunch. Sen ska jag ha mej en kopp kaffe :) Sen är det väl dax att laga lunch med! Uff! Ingen ro ingen vila! Den där handlingen får vi se om vi utför idag eller inte. Det beror lite på hur Lillprinsen sover eller inte. Men just nu ser det ut som att han vill sova lite.

Samtalet till BVC gick väl inte riktigt som jag hoppats. Dock kunde jag inte prata med "min" BVC-sköterska. Så jag fick istället prata med en som aldrig träffat Lillprinsen "/ Men hon tyckte väl att jag skulle öka hans grötintag istället i första hand! Kan ju inte ge honom mer än "full" portion väl..? Han får ju inte smakportion med gröt längre utan vanlig portion.
Gahh, varför ska han vara svårare än Storprinsen va? Han kunde väl vara liiiiite som han? Haha! Nää men det är ju så. Inget barn är det andra likt! Och tur är väl det. För då hade föräldrar inte haft nåt att prata om vad gäller deras barn :) Haha!


Kommentarer
Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-19 00:25:46
URL: http://www.modekampanj.com




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0