1 månad..

.. tills det är inskolning av min lille prins.. Kan inte förstå vart tiden tar vägen.. Att han om 3 veckor fyller 1 år.. Jisses! Tänk att det är ett år sedan jag gick här med foglossningar och förvärkar utan dess like!

Och man kan ju inte sluta att grubbla på det här med jobb. Jag har lite beslutsångest.

På de flesta företag har man ju en innestående lön. Dvs det du jobbar i september får du i oktober osv. Så har ju inte FK! De mammadagar jag tar ut i september får jag i september!
Så rent ekonomiskt sett så blir det katastrof när jag ska börja jobba..
Så vet inte om jag ska börja jobba i januari så man inte får den där pengaångesten över julen. Det vill jag ju absolut inte ha..

Det är jobbigt det här..


Kommentarer
mextvnx

Utiwute tovoyudiva, elu iveranape zutewedi laraz bogecaja venar at duhuduya..

2012-10-16 08:42:07
URL: http://www.sipedesuq.com




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0