Fredag 19/10

God Fredag!
 
Jahaa...
 
Idag är jag en riktigt trött tjej, eller ah, jag är trött i kroppen efter gårdagen. Man kan säga att jag höll igång ordentligt. Jag grejjade fixade och donade här hemma. Tvättade lite som vanligt :) Gav badrummet uppe en ordentlig skrubbning. Städade grabbarnas rum (Lillprinsens rum är ju inte mycket att städa då han bara sover där)  Dammsög och skurade hela huset och bytte sängkläder i våran säng. Så nu är städbiten klar till på söndag iaf. Men känner jag mina barn rätt (även sambon) så får jag dammsuga på söndag förmiddag innan alla kommer :)
Så mer än så gjorde vi inte igår ;) Kicki och Ida va här en stund efter lunch och fikade. Jag hjälpte henne att scanna in sina betyg med.
Pappa Nicke blev inte så sen som jag trodde så han kom hem och åt kvällsmat med oss.
 
Idag har vi mycket på tapeten.
Vi ska till EKO för att hitta present till födelsedagsbarnet. Sen vidare till H&M då mamma/mormor ska köpa nåt fint han kan ha på sej :) Det blir hennes present till honom. Tyckte hon kunde köpa det då han inte har nåt fint att ha på sej.
Sen ska vi vidare till City Gross för att handla. Sen ska jag eventuellt till Volvo, då det inte blev av igår eftersom han hade häcken full. Men ska ringa han nu på morgononen och se hur hans dag ser ut. Sen hoppas jag att jag ska hämta en barngrind. Måste ha en grind i trappan uppe då Storprinsen uppenbarligen går i sömnen, och jag vill ju inte att han ramlar ner för trappan. Sen är det bra om jag ska grejje uppe så jag inte behöver oroa mej för Lillprins bus som försvinner i ett nafs. Då vet jag att han inte kan ramla ner för trappan iaf :D
 
Idag blir det ett lite kortare inlägg än igår. Vill inte slösa bort er tid ;) Haha!
 
Ha en fantastiskt fin Fredag allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0