Lördag 13/10

God Lördag!

Lite seg idag kan man säga. Men nu är jag igång :)

Gårdagen va väldigt lugn! Storprinsen va på dagis som vanligt.
När han kommit hem igen så sov han en stund. Väldigt trött kille med tanke på tiden han gick upp igår!
Sen pt vi lite pannkakor och begav oss senare till Länghem och hälsade på mon extramamma.
Jag har fått/köpt en dator av henne som hade lite problem. Men nu tycks den vara igång efter lite ominstalleringar och annat pill.
Har bara lite problem med att ansluta till det trådlösa internettet "/
Får se om jag löser det eller om våran egen IT-tekniker Johan får kika på den :) Haha!
Han va till mycket stor hjälp igår, när den skulle ominstalleras, trots att han inte va här och såg den :) Thank god for mms! Haha!

Idag ska vi åka till Finaste Therese. Har gått på tok för lång tid sen vi träffades!
Storprinsen blev så glad när jag berättade för honom att vi skulle åka dit idag :)

Annars blir det en ganska så lugn dag! Inga direkta planer alls..

Uppdate på Storprinsens potträning: Det går SKITBRA! Han har nu även börjat göra nr 2 på pottan :D Mycket stolt mamma är jag.
Och han går även utan blöja på dagis när dom är ute och leker! Och han är fof torr när jag kommer och hämtar honom.
Nattetid får han ha blöja iaf än så länge.
Men det kommer det med. Ingen stress!

Vad ska ni hitta på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0