Måndag 1/10

God Måndag!

Jaha! Oktober! Kliver rakt in i den officiella höstmånaden! Uscha!

Igår va vi inne i stan hela familjen. Handlade lite och våldgästade en mycket bakfull Therese :) Haha!
När vi kom hem så svängde barnens farfar in på gården samtidigt, det blev lite utefix, fika och middag. Tog bort mina blommor nu :( Dom stog sej hela sommaren så jag är nöjd. Annars brukar mina uteblommor typ dö på en vecka. Men i år har dom klarat sej finfint :)
Plockade undan uteleksakerna i väntan på snön.. Uff!
Sen gick vi in för lite soffmys.

Potträningen går (peppar peppar) jättebra. Inga olyckor på golvet igår alls. Däremot så kissade han en gång i skurhinken :) Haha! Jag stod en bit bort och tyckte det lät konstigt, när jag kom fram så säger han med ett bautaleende: "Jag kissade där i!" Haha! Jaja, han kissade iaf inte på golvet! Och igår kväll så satt han en stund på pottan. Inget hände och han ställde sej upp. Rätt som det va så började det "skvala" och då STÅR han upp jämte pottan och prickar rätt i och det hamnar kanske 2-3 droppar utanför :) Haha!
Så idag ska dom på dagis få ta över detta för en stund.. Men när han kommer hem igen så är det kalsonger på som gäller.

Idag då ja, dagiskörning!
Inget mer planerat än så faktiskt. Och tror inte att det blir något annat heller.. Känner mej konstig i kroppen. Helt matt.. Vet inte vad det beror på faktiskt. Men pappa Nicke kände sej lite så igår med.. Säkert nåt nytt jävla virus som kommit hit och hälsar på..

Men om någon kanske känner för att ta en kaffe så ät ni hjärtligt välkommna ändå :)

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0