Måndag 8/10

God Måndag!

Ny dag, nya möjligheter! Upp och hoppa och ta vara på dagen!

Gårdagen spenderades hemma, i garaget för det mesta :) Jag gjorde färdigt med den sista slipningen och sen strök jag på vaxet som sedan skulle stå och dra i några timmar.
Mellan där va det lite smågrejs och pill som vanligt.
När jag sedan gick ner för att putsa upp ytan så upptäckte jag att det va några fläckar där det inte vax. La på lite där och skruvade sedan på benen medans Nicke satte dit alla detaljer!
Det fick stå och dra några timmar till.
Medans det stod några timmar till så passade vi på att bada och duscha allihopa och sedan va jag iväg och hämtade pizza till kvällsmat.
Sen tog vi kvällen ihop med bingolotto. Ingen vinst alls på någon av våra 3 (!?) lotter.

Idag ska Storprins tillbaka till dagis! Ska bli kul att komma dit och få berätta hur duktig han har varit med potträningen. Och hur bra det har gått!
Medans han är där så får jag se om jag ger mej på det gamla bordet vi hade.
Tänkte se hur det blir om jag slipar upp det och lägger på vax på det med. Det kan nog bli ganska häftigt.
Men det bordet ska vi inte ha kvar ändå. Så får se om man kanske kan sälja det elle ge bort det. Får se!
Annars blir det ganska lugnt här hemma idag.

Vad ska ni hitta på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0