Söndag 21/10

God Söndag!

Mmm... Trött.. Sovit lite för lite...

Igår bakades det massa. Eller ah, jag gjorde tre satser med muffins. Som idag ska få frosting på sej :)
Sen va det de gammla vanliga, fix och trix, plock och grejj!
Jag har äntligen fixat till det där collaget som jag har tänkt på. Vi gjorde en almanacka med Storprinsens första år. Och dom bilderna sparade jag och nu har jag limmat upp dom på en skiva som jag sedan satte upp i hans rum :) Blev himla mysigt faktiskt.

Finaste Therese kom igår eftermiddag med :) Då va det lite fika, kaffe tjöt och bus med barnen. Hon färgade mitt hår. Så nu ser jag lite bättre ut i hôvvet iaf :D
Barnen fick bada så de är fina till kalaset. Sen åt vi lite kvällsmat och sedan myste i soffan.

Vi tittade på filmen "Jag saknar dig"
Filmen i sej va ganska dålig tycker jag. Och med det menar jag att jag tyckte det va dåliga skådespelare. Handlingen i sej va väldigt gripande.
Sen är jag väl inget större fan av just svenska filmer.
När den va slut satte vi igång " Sex and the City 2" Men jag orkarde inte se hela den så jag gick och la mej.

Idag är det kalasdax! Förmiddagen går väl åt att städa upp lite och sen lägga frostingen på muffinsarna. Kl 13 kommer folket :)

Mer än så tror jag inte det blir idag. Kommer vara helt slut efter kalaset!

Hoppas ni får en kanonersfin dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0