Söndag 7/10

God Söndag!

Riktigt höstmulen grå dag vaknar man till idag. Hoppas det blir bättre under dagen.

Gårdagen spenderades mestadels i garaget faktiskt. Slipade ner det nyinköpta bordet. Fick skruva isär det totalt, ta bort alla detaljer på det. Men jäklarns så bra det blir. Så dagen idag är räddad! Då det ska vaxas! Sen får det stå och "vila" i 2-4 timmar och sen är det klart :)
Så får vi se om jag tar mej ann det gamla bordet nu i veckan.. Slipa och måla det.

Igår va det ju lite fest i bygdegården. Själv var jag som vanligt inte nåt sugen. Men det va ganska trevligt ändå. Men trött som jag var så åkte jag hem strax innan 00. Nicke stannade kvar, han sa att han kunde gå hem. Ja, det är ju inte långt :)
Jag somnade så gott framför teven och vaknade 8,15 idag :)

Förutom bordvaxning idag kommer kanske herr Brobeck hit och dricker lite kaffe :) Längesen nu tycker jag!
Så det ska bli kul. Hoppas han tar sin fina Elise med sej!

Nää, det blev ett kort inlägg idag. Men vi gjorde ju inte jättemycket igår så då blir det så :)

Vad ska ni hutta på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0