Tisdag 9/10

God Tisdag!


Igår va Storprinsen tillbaka på dagis. Han tyckte det va jättekul att få komma dit så han sprang långt före mej in :) Härligt!
Jag berättade hur duktig han va med potta osv.
Han hade sprungit till Christina och sagt att han va kissenödig men dom hann inte ända fram till pottan. Men men. Det är sånt som händer..

Han har ätit en banan i bilen på väg hem nu hur länge som helst. Men igår ville han inte ha. Konstigt att det kan gå från dagtill dag. Kanske bättre om han inte äter det mer för han åt super duper bra hemma på lunchen.
Efter lunchen och när Lillprinsen lagt sej så tog jag med mej Storprinsen ner i garaget och påbörjade slipningen av bordet. Det va riktigt tråkigt, för det tog ingenting. Men sen kom jag på den briljanta idén att använda slipmaskinen :D Då hände det grejjer! Så får jag bara slipat det sista idag så kan jag vaxa idag med :) Ska bli kul och se resultatet!

När vi hade slipat en stund igår så va det dags att gå upp och sköta hushållssysslorna. Tömma diskmaskinen och laga lite mat.

Idag blir det nog en ganska lugn dag. Dagiskörning. Det är nog typ allt.
Just nu känner jag faktiskt helt ärligt inte för att göra nåt direkt. Men det hinner väl ändra sej flera gånger skulle jag tro.

Vad ska ni hitta på idag?

~ Puss & Kram


Kommentarer
Tarja

Jag ska försöka byta blöja och kläder på sonen, äta frukost, handla, laga lunch och jobba min enda arbetsdag denna veckan. :)

2012-10-09 08:12:32
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0